Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!

Tüketici Haklari – Cayma – İptal İade Koşullari

TechCore İptal ve İade Politikası

Bu İptal ve İade Politikası, yalnızca https://techcore.com.tr adresinden (“İnternet Sitesi”) satın alınan ürünler (“Ürün”) için geçerlidir. Ürünlerinizi farklı bir internet sitesi veya fiziksel mağazadan satın aldıysanız, ilgili yerin iade/iptal koşulları geçerlidir.

İşbu politika, tüketicilerin mesafeli satış sözleşmesi kapsamında sahip oldukları cayma hakkını, sipariş iptal süreçlerini, ürün iade ve değişim taleplerine ilişkin prosedürleri ve koşulları düzenler.


A. SİPARİŞ İPTALİ

A.1. Kargoya Verilmeden Önce Sipariş İptali

Siparişiniz kargoya verilmeden önce, hiçbir gerekçe göstermeksizin ve masraf ödemeksizin siparişinizi iptal edebilirsiniz. Sipariş iptali için aşağıdaki kanallardan herhangi birini kullanabilirsiniz:

  • İnternet Sitesi’nde yer alan “Hesabım > Siparişlerim” bölümünden iptal talebi oluşturmak,
  • +90 850 302 8961 numaralı telefondan TechCore müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek,
  • İletişim formu veya çevrim içi sohbet (varsa) üzerinden talep iletmek,
  • info@techcore.com.tr adresine e-posta göndermek.

Siparişiniz kargoya verilmemiş ise, ödediğiniz tutar mümkün olan en kısa sürede ve en geç ilgili mevzuatta belirtilen süreler içerisinde, siparişi oluştururken kullandığınız ödeme yöntemi üzerinden iade edilir.

A.2. Kargoya Verildikten Sonra Sipariş İptali

Siparişiniz kargoya verildikten sonra iptal talebiniz, cayma hakkı kapsamında “iade süreci” olarak değerlendirilir. Bu durumda aşağıdaki “B. TechCore Ürünleri Nasıl İade Edilir?” başlığında belirtilen adımlar uygulanır.


B. TECHCORE ÜRÜNLERİ NASIL İADE EDİLİR?

İnternet Sitesi üzerinden satın aldığınız Ürün’ü, teslim aldığınız tarihten itibaren on dört (14) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkınızı kullanarak iade edebilirsiniz.

B.1. İade Talebi Oluşturma

İade talebinizi aşağıdaki yöntemlerden biriyle iletebilirsiniz:

  • İnternet Sitesi’nde “Hesabım > Siparişlerim” alanından ilgili siparişi seçerek iade talebi oluşturmak,
  • +90 850 302 8961 numaralı telefondan TechCore müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek,
  • İnternet Sitesi üzerinde yer alan çevrim içi sohbet veya iletişim formunu kullanmak (varsa),
  • info@techcore.com.tr adresine, sipariş numaranız ve iade talebinizi içeren bir e-posta göndermek.

İade talebiniz bize ulaştıktan sonra, en geç 2 (iki) iş günü içinde, Ürün’ü anlaşmalı kargo firması aracılığıyla gönderebilmeniz için gerekli iade gönderi kodu tarafınıza SMS veya e-posta yoluyla iletilir.

B.2. Akıllı Ürünler ve Kişisel Verilerin Silinmesi

Akıllı ev ürünleri, router, kamera, sensör, akıllı priz, akıllı aydınlatma, hub/gateway vb. bağlantılı cihazları iade etmeden önce:

  • Cihaz üzerindeki tüm kişisel verilerinizi ve kayıtlarınızı siliniz,
  • Cihazı TechCore hesabınızdan, üçüncü taraf uygulamalardan ve akıllı ev sistemlerinizden kaldırınız,
  • Varsa SD kart, SIM kart vb. çıkarılabilir medyayı söküp alınız,
  • Oluşturduğunuz şifreleri, parolaları ve güvenlik kilitlerini devre dışı bırakınız.

TechCore, iade işleminden önce tarafınızca silinmeyen kişisel verilerin kaybolması veya üçüncü kişilerce ele geçirilmesi nedeniyle ortaya çıkabilecek zararlardan sorumlu tutulamaz.

B.3. Ürünü Kargoya Teslim Etme

İade talebiniz onaylandıktan sonra, size iletilen iade gönderi kodu ile Ürün’ü en geç 7 (yedi) gün içinde satıcının anlaşmalı olduğu kargo firmasına teslim etmeniz gerekmektedir.

İade sürecinde:

  • Ürün’ü, “C. Paketleme Bilgileri” başlığında açıklanan şekilde eksiksiz ve uygun biçimde paketleyiniz,
  • İade gönderi kodunuzu kargo görevlisine bildiriniz,
  • Kargo fişinizi saklayarak gönderi numarası üzerinden kargonuzu takip ediniz.

İade gönderi kodunun süresinin geçmesi halinde, cayma hakkınızı kullanabileceğiniz 14 günlük yasal süre içerisinde yeniden iade talebi oluşturabilirsiniz.

B.4. İade Bedelinin Ödenmesi

İade edilen Ürün, TechCore tarafından teslim alındıktan ve gerekli kontroller yapıldıktan sonra, cayma bildiriminin tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren en geç 14 (on dört) gün içinde, Ürün bedeli siparişte kullandığınız ödeme yöntemi aracılığıyla tarafınıza iade edilir.

Banka ve ödeme kuruluşlarının kendi iç süreçleri nedeniyle, iade tutarının kredi/banka kartı ekstresine yansıması bazı durumlarda birkaç iş günü daha sürebilir. Bu gecikmeler TechCore’un sorumluluğunda değildir.

Mevzuat uyarınca cayma hakkını kullanamayacağınız bir durum tespit edilirse veya Ürün’ün iade/ değişim koşullarını karşılamadığı anlaşılırsa, Ürün aynı kargo adresine geri gönderilir ve gerekçesi yazılı olarak tarafınıza bildirilir.


C. PAKETLEME BİLGİLERİ

Cayma hakkınızı kullanarak satın aldığınız Ürün’ü geri gönderirken, aşağıdaki paketleme kurallarına uymanız gerekmektedir:

  • Ürün, mümkünse size teslim edildiği orijinal kutusu veya ambalajı içerisinde gönderilmelidir.
  • Ürün ile birlikte gönderilen tüm aksesuarlar, kablolar, adaptörler, braketler, kullanım kılavuzları, montaj aparatları ve varsa promosyon ürünleri eksiksiz olarak pakete konulmalıdır.
  • Ürün faturası (aslı veya fotokopisi) ve size iletilen iade gönderi kodunun çıktısı paket içerisine eklenmelidir.
  • Kutu, kargo taşınması sırasında zarar görmeyecek şekilde sağlam biçimde bantlanmalı; kırılabilir ürünler için darbe emici malzeme kullanılmalıdır.

Paketleme sırasında oluşan eksiklikler veya yetersiz koruma nedeniyle Ürün’ün hasar görmesi halinde, iade/değişim talebiniz reddedilebilir veya Ürün bedelinden hasar tutarı mahsup edilebilir.


D. ÜCRETSİZ İADE KOŞULLARI

Satın aldığınız Ürün’ü, işbu politika kapsamında ve TechCore’un anlaşmalı olduğu kargo firması aracılığıyla, tarafınıza iletilecek iade gönderi kodu ile gönderdiğiniz takdirde, iade kargo masrafları TechCore tarafından karşılanır.

İadenizi, anlaşmalı kargo firması dışında farklı bir kargo şirketiyle göndermeniz halinde, kargo ücretleri size ait olup, karşı ödemeli gönderiler kabul edilmeyebilir veya bedel, iade tutarından mahsup edilebilir.


E. DEĞİŞİM TALEPLERİ

Ürün değişim taleplerinizde de, bu İptal ve İade Politikası’nda yer alan iade prosedürleri uygulanır. Değişim talebinde bulunmak için:

  • Öncelikle ilgili Ürün için iade talebi oluşturmanız,
  • İade talebi sırasında veya müşteri hizmetleriyle görüşme esnasında, bedel iadesi yerine değişim talep ettiğinizi belirtmeniz gerekir.

Stok durumuna bağlı olarak:

  • Aynı ürünün yenisi ile değişim,
  • Farklı bir ürünle değişim (fiyat farkı olması halinde tahsilat/iade),
  • Veya bedel iadesi

seçeneklerinden uygun olanı uygulanır.


F. İADE VEYA DEĞİŞİM YAPILAMAYAN HALLER

Aşağıdaki durumlarda, cayma hakkı kapsamında iade veya değişim talebiniz kabul edilmeyebilir:

F.1. Cayma Süresinin Geçmiş Olması

Ürün’ü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 günlük cayma süresinin sona ermiş olması halinde, cayma hakkı kapsamında iade mümkün değildir. Bu durumda, Ürün garanti kapsamındaysa, garanti koşulları çerçevesinde işlem yapılabilir.

F.2. Mevzuat Gereği Cayma Hakkının Bulunmadığı Ürünler

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ve ilgili mevzuat uyarınca cayma hakkının istisna tutulduğu ürünlerde (örneğin, hijyen gereği iadesi uygun olmayan ürünler, çabuk bozulan veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler, ambalajı açılmış bazı sarf malzemeleri vb.) iade/değişim yapılamaz.

F.3. Ürünün İade Koşullarına Uygun Olmaması

  • Ürün’ün TechCore İnternet Sitesi dışında bir yerden satın alınmış olması,
  • Ürün’ün faturası veya yasal satın alma belgesinin sunulamaması,
  • Ürün’ün eksik, hasarlı veya olağan kullanımın ötesinde tahrip edilmiş olması,
  • Ürün’ün seri numarası, IMEI, garanti etiketi, model etiketi gibi tanımlayıcı etiketlerin sökülmüş, silinmiş veya tahrip edilmiş olması,
  • Ürün ile birlikte gönderilen zorunlu aksesuar, aparat veya promosyon ürünlerinin eksik olması,
  • Ürün’ün kullanıcı tarafından yetkisiz şekilde açılması, iç aksamına müdahale edilmesi, yazılımının yetkisiz biçimde değiştirilmesi (root, custom firmware vb.) veya özelleştirme amacıyla modifiye edilmesi,
  • Sağlık ve hijyen açısından iadesi uygun olmayan ürünlerin ambalajının açılması veya kullanılmış olması,

Bu hallerde, Ürün iade/değişim için kabul edilmeyecek olup, aynı adresinize geri gönderilebilir.


G. İLETİŞİM BİLGİLERİ

İptal, iade ve değişim süreçleriyle ilgili her türlü soru ve talebiniz için:

TechCore, bu İptal ve İade Politikası’nı mevzuat değişiklikleri ve operasyonel ihtiyaçlara bağlı olarak güncelleyebilir. En güncel versiyon her zaman İnternet Sitesi üzerinde yayınlanır.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.